Gamintojai

Prekių pristatymas

· Užsakę prekę, netrukus gausite pranešimą apie tikslią prekės pristatymo datą. Prekes, kurias turime centriniuose sandėliuose, pristatome per 2 – 3 darbo dienas. Prekes, kurias vežame pagal užsakymą, pristatome per 2-6 savaites. 

· Prekes pristatome mes arba įgaliotas atstovas.

· Prekių pristatymo metu Jūs privalote kartu su mumis ar mūsų įgaliotu atstovu patikrinti siunta pristatytų prekių būklę.

· Jums pasirašius Sąskaitoje – faktūroje ar važtaraštyje yra laikoma, kad siuntoje esantys daiktai yra tvarkingi, o siunta yra perduota taip pat tvarkingai.

· Pastebėję siuntoje esančių daiktų išorinį pažeidimą (įlaužimą (-us), įlenkimą (-us), įbrėžimą (-us), korozijos pažeidimą (-us) ar pan.), turite teisę siuntoje esančių daiktų nepriimti ir apie tai mus kuo skubiau informuoti, o apie tokį faktą pažymėti siuntos važtaraštyje.   

· Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai, o Jūs pretenzijų dėl siuntoje esančių prekių neturite.

· Sunkioms, virš 30 kg. sveriančioms siuntoms neužsakius krovos darbų, siunta bus pristatyta iki namo, esančio nurodytu adresu. Pagal specialų susitarimą, užsakius krovos darbus, siunta bus pristatyta (užnešta) iki pageidaujamos vietos.

Daiktų grąžinimas

· Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" ir Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 258 patvirtinų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ numatyta tvarka.

· Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.

· Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.

· Prekes grąžinate Jūs savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.

· Kai grąžinama nekokybiška prekė (po to, kai raštiškas išvadas apie prekės kokybę pateikia įgaliota serviso įmonė), mes įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.